Wednesday, January 26, 2011

Hiakkk....Adam masuk Taekwando...

Wan...nenek...Adam masuk taekwando...Kata adam dengan bangga bagi tau kat nenek-nenek Adam. Memang Adam masuk taekwando. Aku masukkan sebab Adam ada kaki cam Bruce Lee. Tangan dia tangkas dan laju macam Jet Li.

Kelas pertama Adam, memang aku takleh lupa.Tak ramai satu kelas ngan Adam. 3 orang jer.. . Hahaha...kengkawan Adam semua serius, tapi Adam tak serius langsung....Kengkawan Adam suara kuat-kuat..... Hiakkkkk....Adam... Hiaaaaa....hahaha...Itu kelas pertama Adam...baru warming up....

Ni da masuk kelas ketiga Adam. Perghh...Memang banyak perubahan. Badan Adam tak lembik lagi...Sir asyik puji Adam je...Konsentrasinya dah meningkat. Tendangannya makin padu, tumbukannya sangat padat....Mau lebam badan aku kalau ditumbuk dan ditendangnya...

Jangan main-main....aku dah ada bodyguard, tak yah nak risau lagi...saper berani mailah ... Jumpa Adam dulu baru jumpa aku...hahaha...

***Adam baru black belt kaler putih...

No comments:

Post a Comment